Wednesday, November 3, 2010

KAMPUNG KAMPUNG KAMPUNG!!

YEAH !! saya skrg berada di kampung..gembiranya dh lama ta balik kmpung akhirnya ari ni balik gak.haha.gembira ta terhingga,,haha,..dlm gembira ada duka nya..:(..terpaksa berjauhan dgn DEAR..:-(..TA SERONOK LARH..dear pun ta pkai phone..tertinggal kt rumh.pstuh abh pegang.isk isk isk.knp knp knp?sedih sedih sedih..

ari ni aku smpai kmpung dlm kul 4..smpai smpai jer.msuk tgk nenek terbaring..ta na kjut.pstuh dia bngun..aku salam ah..haha.tuh pun na cerita?kelakar ah.hahaha..so slps dua jam berada dlm kereta..penat sbb menunggu..bkn aku yg bwk lagipun.haha..penat gak bhai..haha..aku amik bantal pstuh apa lgi..terbongkang ah dpn tv tuh..haha..bru na tido mak aku suh bwk moto g beli rojak kt kdai mak long..MOTO??seronok ah aku,sbb dh lama ta bwk.haha..aku amk kunci bwk mcm org gila ah..haha..smpai jer tgk org kt kdai tuh ramai gila..haha..yg pelik org cina jer bnyk.org melayu ta bnyk sgt..haha.tgk pekerja mcm ta ckup jer..aku pkir na tolong tolong ah..haha,,bila pikirkn balik..dripada menolong baik aku makan.haha.aku order la 2 air stu rojak..bntai mkn kt situ..sedap gila..haha..sesudh mkn mak aku na dtg kdai..na tolong maklong aku kt situ,,aku pun bwk ah..

No comments:

Post a Comment