Wednesday, November 3, 2010

second chapter of KAMPUNG KAMPUNG KAMPUNG..

gembiranya psl balik kampung ni sbb ada motor..hahaha..blh bawak moto kt kampung ni..haha..dlm best ada bad.hahah..yg bad nye bila eksiden,,sakit ta terhingga bhai..haha..ni smbung yg bwk tadi..hahaha

dlm perjalanan aku na balik rumah amik mak aku tuh..tiba tba aku ta perasaan ada pasir..aku lalu ah..pstuh  KEDEBUK,KEDEBAK,KEDEBUSH..tergolek mcm bola boling.haha..luka tgn kaki..haha.nsib baik ta da org nmpk..buat malu jer.haha..aku bngun trus pegi amik  mak aku..aku ta lart suh abg aku bwk lak..haha..
sakit la jgak..haha..akhirnya,,kesimpulan cerita ni..jgn bwk moto laju laju.nnti tergolek.lgi satu kesimpulannya masa bwk moto laju laju jgn ingat org tersyg..nnti bila dh ingat org tersyg...jln raya dah ta ingat dh..nnti jdi la mcm mamat sengal yg bernama muhd aliff bin mazlan..

          I MISS YOU SAYANG!

No comments:

Post a Comment