Tuesday, November 2, 2010

haha..ari ni na tulis satu cerita pun ta blh...knp?mslh mslh mslh..

hahaha..ari ni bila satu ari dia ta msj..rasa lain.haha..rasa kosong..0-0...ta thu knp..mcm semua yg saya buat..ta kena..=(.so bila fikir kn balik..tnpa dear..saya hilang..tiada hala tuju..apa boleh buat..haha..


ari ni rumah diatas buat hal..ta psl psl rumah saya bajir..haha..paip singki dia bocor.abis suma msuk rumah..air yg kotor kotor suma msuk dlm..kesian mak saya kena cuci balik..tapi ta pe..saya sedia membantu..hahaha..apa yg saya tolong ialah saya siram air jer..biar kotor suma ta de..cuci cuci mak saya buat..rajin kan anak mak ni?hahaha..bila dh syok siram air tuh ta prsn air dah bnyk..rumah saya bnjir la ari ni..haha..ku fikir kn kedah perlis jer yg kena banjir..rumah aku pun kena..haha..kelakar..tuh la yg terjadi bila satu ari ta msj dear...otak serabut.ta tentu hala..mcm mcm berlaku..haha.kalau baca ni..i'm sorry..

No comments:

Post a Comment