Saturday, December 4, 2010

ICT !!!


HAHAHA..pernah tgk mamat poyo ta?kalau blum..tgk ats ni..hahaha..ni la mamat poyo..hahaha..ni aku kt ict..bosan dukk rumah..ajak family g jalan..ta de tmpt lain na pergi..kitaorg pergi la ICT...hahaha




ni cuba teka?aku dgn siapa?artis kot beb..ta knl?ni larh alisya..lebih tepat lagi..Izzatul alisya..:D..dia tiap tiap ari sebelum pergi skola practise dpn cermin rmh aku..pergi skola jer...ada pertandingan nyanyi kt skola jer.confirm dia masuk..smpai dia ta pyh mntk kt cikgu ah borang..terus dpt aku ckp lu..haha..dia ni juga ahli gimnastik rumah aku..haha..coach dia abg aku..coach Aqmal..haha..terhebat ta?haha..ari tuh dia pusing pusing kaki kena meja..ta psl psl bengkak..haha..terus ta buat dh..HAHAHA






ni GK!..GEMOK KEDEMPUL haha...dia team bola jaring skola dia..pkai GK..aku tnya GK apa?ta jwb..GEMOK KEDEMPUL LA JDI NYA..haha..baru dpt main daerah dah berlagak na gila..hahaha..nama dia Izzatul Alia..

..

yg tersenyum lebar ni..mak aku..MY MAMA..haha..sayang mama..tgk dia punya senyum lebar ta lebar??tuh tndanya dia ta bnyk mslh..haha..terutama dgn anak anak..ta pena ada mslh..hahah..tgk jer la anak nya sapa..aliff..sudah tentu ta da mslh..haha..kalau ada pun..dia ta bnyk ckp..hempok jer kt dinding..haha.aku ta hisap rokok pun sbb dia larh..aku ingt lagi kata kata beliau..haha.."dik kau jgn hisap rokok.mama nmpk kau hisap rokok..bara rokok tuh kau hisap..puntung kt luar.."dasyat ta dasyat mak aku?hahah..AKU SAYANG MAK AKU!!..

p/S nnti aku smbung cerita psl ahli keluarga yg lain..haha.kalau na thu lebih lanjut.jdi la follower aku..hahaha...

love aliff..:D

No comments:

Post a Comment