Wednesday, December 1, 2010

bkn semua manusia sama!

kdg kdg bila kita couple.kita kena tipu dgn kekasih kita.kita terus ta percaya kt org lain.bila lelaki tuh curang kpda dia..terus dia ta percaya kpda lelaki lain..hehe...saya pernah kena tipu dgn perempuan..saya psti semua org pernah kena tipu..manusia..kdg2 ada buat silap jgak..termasuk la cikgu2 sekolah..dorg silap bila dorg cuba pkul saya..mmg ta dapat la der..haha..saya percaya kn perempuan ni..saya sanggup pergi ke tempat yg saya ta prnh pergi semata mata kerana dia..dia ckp dia sakit.duk hospital.saya percaya kn dia.saya pergi larh seorg.tpi bila smpai.doktor ckp ta de pesakit nama dia..saya try call ta angkt.saya msj banyk kali ta berbalas..smpai masa saya na balik tu..baru dia blls..dia bls "yang u percaya sgt knp?":)..best kn bila kena mcm ni?so bila dh kna mcm ni..perlu ker saya ta percaya kt sesiapa lagi?bagi korg semua..apa jawapan korg?kalau jwpn korg "TAK" jwpn korg salah..ta kan kerna seorg manusia yg tipu kita dlm dunia ni..kita dh hilang kepercayaan kpda semua manusia..idup kita ni ta ubah mcm sebuah bakul yg besar berisi bnyk buah..kalau satu buah busuk.ta semestinya semua buah busuk..mybe ada yg ta busuk..kan?;)


so akhir kata dari saya..bila anda pernah ditipu oleh bekas kekasih anda..anda dh ta percaya kpda sesiapa..jgn sesekali berbuat demikian..anda beri la peluang kpda kekasih baru anda.bkn semua manusia sama,.

No comments:

Post a Comment