Friday, October 1, 2010

pemikiran aku ibarat segulung benang yg serabut!!!

AKAL diberi untuk menyelesaikn mslh di OTAK.


  Otak aku terlampau bnyk mslh.saya mmg suka mndgr mslh org..suka memberi pendapt mendengar mereka bercerita mslh dorg..buat dorg lega..tpi sekiranya mslh bnyk yg saya perlu hadapi dlm satu masa..mmg ta kn jdi apa apa larh..saya thu mereka rasa lega bila berkongsi mslh dgn saya..tpi bila perkara tuh difikirkn blik.mslh saya lgi bertambh..mereka punya mslh dh selesai dah..tpi saya belum..mslh saya belum diselesaikn tpi dtg lgi mslh bru..bnda tuh sentiasa dtg kpda saya.mungkin dugaan...saya akn hadapi dgn tenang.:D..

bnyk mslh kwn saya yg tlh saya dgr,,,tpi mslh saya ta pernah mereka na dgr..ituh la manusia..mslh mereka dh selesai mslh kita dibiarkn..mslh mereka saya dgr..mslh saya ta pernah didengar..hahaha..lumrah duniia..!!!

No comments:

Post a Comment