Saturday, October 2, 2010

kelakar nye kish cinta aliff ashraf!

haha..today ari kelakar bgi aku..haha..ta berhenti na gelak jer..haha..

cerita ni bermula bila dia cerita kt aku psl kekasih dia..dia ckp yg dia mybe dpt rasa kekasih dia main kayu tiga belakang dia..bila dia dh ckp mcm tuh aku pun terbayang la..*mesti awex dia ni lawa kan smpai pasg tiga.aku pun ta sbr la na jmpa..

bila sesmpai nya di destinasi yg dituju.kami pun pergi la mencari kekasih dia.sesampai nye kami jmpa dia..trus ape yg aku bygkn tdi tuh hancur..alip pun ta sangka yg kekasih dia mcm tuh..kelakar ah,,haha..terus dia ckp balik ni brake ah.,..haha..bongok nye alip..ta semua madu baik alip..kan?so terima jer la apa yg diberi..:D...

apa yg ta best nya ari ni ialah apabila dia mula buat bnda yg ta sepatutnya buat bila first date.,,.contoh nya..jln laju meninggalkn aku..*eh ni ta de kena mengena yer.hrp maaf..haha..kau ada otak kau pikir la alip..aku ta berhak ckp apa apa yg kau buat..aku ikut jer kehendak kau keyh?smoga berjaya dlm idup kau..n psl mak kau tuh..kau biar jer larh..lma lma lembut la hati dia tuh na maaf kan kau..jgn rsau...:D:D

No comments:

Post a Comment