Tuesday, October 12, 2010

cuba jgn jadi manusia yg liar.fikir sebelum bertindak.

seperti post aku yg sebelum.aku dah jadi sedikit teruk..aku hisap rokok balik, balik lwt mlm,lepak ta tentu psl,hancur kn moto org.pkul org..aku ta rsa semua ni sikap aku.tpi knp bnda ni terjadi kt aku balik?yg plg aku ta percaya ialah sikap cemburu aku ni.knp sikap ni dh menjadi jadi?mgkn lama aku dgn dia.mkn bertambah rsa cemburu ni..dia bls msj aku lmbt pun aku dah mrh,dia ta layan aku lgi marah,n bila tgk dia comment or layan laki lain..aku naik angin ta tentu psl,rsa mcm na bergaduh jer dgn sume org tuh.kenapa skrg aku jdi mcm ni?knp sikap CEMBURU tuh mesti ada..aku ta faham larh..aku cma ta na dia dekat dgn kawan kawan aku..aku ta suka..kalau dia baca blog aku ni..pleaasee jauhkn diri dri kwn i..i ta suka..ta perlu na rpt dgn dorg suma..:(,

 Aku tahu aku ta bgus,ta pndai,ta hebat n ta hensem mcm laki lain,aku sdr aku sape..aku cma na syg kn dia jer.aku na jaga dia.tuh jer.tpi knp mesti buat aku rsa terseksa?mybe aku patut biar kn dia layan spe jer dia na layan..aku ptut biar kn..kita tgk jer..baiklah..aku akn buat  mcm tuh..selepas ni dia na layan sape..dia boleh layan.dia na msj spe.dia blh msj.dia na kluar dgn spe pun.,.dia blh kluar.,.aku cma akn perhati kn jer..skit pun aku ta kn mrh dia.ituh kehidupan dia.:)

No comments:

Post a Comment